مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-31بين الملل

ترامپ تنها ماند| وکلای استیضاح ترامپ کناره گیری کردند


بنا بر گفته منابع آگاه، یک هفته مانده تا آغاز دادگاه استیضاح رییس جمهور سابق آمریکا در سنا، پنج وکیلی که قرار بود پرونده استیضاح ترامپ را برعهده بگیرند همگی کناره گیری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه اعلام کردند که پنج تن از وکلای پرونده استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا یک هفته مانده به آغاز استیضاح وی در سنای آمریکا کناره گیری کردند.

بنا بر گزارش شبکه سی ان ان ، پایان همکاری وکلای پرونده استیضاح ترامپ در حقیقت یک تحول مهم در دومین استیضاح ترامپ به حساب می آید زیرا رییس جمهور سابق آمریکا در هفته های اخیر به شدت در تلاش بوده تا وکلایی را پیدا کند که تمایل داشته باشند وکالت پرونده وی را برعهده گیرند.

در حال حاضر که هفته آینده جلسات حقوقی و چند روز پس از آن جلسه استیضاح ترامپ آغاز می شود، رییس جمهور آمریکا که به نمایش تقلب گسترده در انتخابات چسبیده، به ناگهان هیچ نماینده حقوقی برای دفاع از خود نمی بیند.

یک منبع آگاه در این خصوص گفته است، بوچ بوورز و دبو را باربری که قرار بود بعنوان دو وکیل برجسته در پرونده استیضاح ترامپ حضور داشته باشند، دیگر در تیم وکلای رییس جمهور سابق آمریکا حضور ندارند و آنطور که مشخص است، تصمیم به پایان همکاری دونالد ترامپ و وکلای استیضاح بر اساس یک توافق مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ تنها ماند| وکلای استیضاح ترامپ کناره گیری کردند

ترامپ تنها ماند| وکلای استیضاح ترامپ کناره گیری کردند